online readers

Klik Klik ;)

Bloggers

Website



16.7.12

Triple X Promotion!



Di Suboh2 hening nih aku ada sesuatu nak disharekan! Woot woott! jangan nak gebang lebih sangatlah kann,, bajet gempak. Tapi memang gempak sepeceli untuk peminat2 k-pop. Huwaa apakah? Ni nak kabo lerr...

Hari ni terdetik hati aku nak check my Yahoo! mail. Guess what, aku dapat emel promotion dari Air Asia.(walhal aku memang senantiasa dapat ponn) tapi kali ni emel yang paling menarik perhatian limpa, jantung, paru2 tak terkecuali jugak buah pinggang aku, err... T_T dan sekalian urat belikat yang berfungsi dalam badan aku ni! apakah? apakah?



Yeah! EXTRAVAGANZA promotion from Air Asia X! Abaikan lain-lain destinasi dan sila fokus hanya pada kotak bertanda merah yerr kamu-kamu sekalian alam! Yes, from KUALA LUMPUR to SEOUL, SOUTH KOREA for only RM284ringgit Malaysia!! Gila kau siapa berani cakap tak gempak. Dah lama den tunggu promotion ke Seoul under RM300, and finally....

Biarkan keseronokan hati kalian-kalian menari-menari atas promosi ini dan jangan biarkan Hidden charge (yang mungkin ada@pasti ada) mematikan keriangan ini yerpp! muahaha.

Achaner pon aku hanya mampu buat entry saja, no money just entry wuwuuu.. Jadi sesiapa yang berminat nak travel boleh la mula tempah sekarang tapi peginya taon depan okey! Sabo aje le kekeke.. Kalau dah shopping bebanyak tu, balik sila jangan jeleskan aku ok!

Itu saja, daaa!!!

Annyeong ^_^

No comments: