online readers

Klik Klik ;)

Bloggers

Website



8.8.12

Cobaannnn....



Before this aku just tompang kesian dekat annas si photographer yang tersohor tu sebab blog dia di hack dan dipadam oleh sebilangan manusia. Tapi kali ni one of my other blog yang dah lama aku tak buka di report as a SPAM!! WTH? And seriously aku rasa macam oo my ALLAH, virus apa pulak yang blog aku tu dah sebarkan kat internet user sekalian alam ni sampai tegar betul report blog aku tu...

Actually blog tu adalah online shop aku yang tak berapa nak aktif sangat. That is why aku dah lama tak aktif disitu. Nak kata ada orang dengki, perniagaan aku disitu suam-suam kuku saja.. Agaknya PARASIT apalah yang menyerang blog aku yang tak berdosa tu yerr...

Jadi untuk mententeramkan hati sekalian alam(walopon hati aku sangat sedih dikala ini,, T_T) maka dengan rasminya aku dah pun men"DELETED"kan blog yang terbabit. As time pass by, my heart will heal too..

Till then~ salam.

Annyeong ^_^

No comments: