online readers

Klik Klik ;)

Bloggers

Website



10.8.12

Terminate Mobile Facebook!



Hello dan hypee!!! Kali ni tak mau cakap banyak, just nak share dengan korang semua pasal Pesbuk melalui phone. Ahah, zaman techno2 ni kan dah tak perlu lagi bersusah payah ke CC semata-mata hanya cuma untuk update status kek FB nunn. Tak perlu Ipad atau Samsung Galaxy, cukup dengan hanya telefon cikai punn dah buley update status sekarang nih! (tapi make sure kau bukan pakai 3310 lah kann :P)

Aku punn tak mau ketinggalan jugak dek kecanggihan teknologi nii. Jadi dengan berbesar hatinya aku pun mendaftarkan diri untuk subscribe Facebook Mobile via Celcom. Tapi disebabkan ilmu yang tak berapa penuh didada pasal FB Mobile ni maka aku tak mengactivatekan kod yang dibagi tuh. Jadinya aku pun tak dapek nak update status or receive any notification dari FB. Tapi yang tensennya tuhh, walopon dah macam tuh, kredit aku still ditolak. Hampeh anak ayam betul syarikat C tuh!! Bayangkan sejak aku daftar Jun hari tu sampai aku berjaya terminated hari ni, dah berapa banyak aku menyedekahkan kredit FOC kat depa tuh.

Jadi hari ni aku nak share dengan mereka2 yang dah rasa menyampah dengan Mobile FB, meh aku ajaq cara2 nak terminate.

1: Taip STOP FB

2: Send to 32665

and u're done! Simple kan? Selamat mencuba!! wehuu :P

Annyeong ^_^

No comments: