online readers

Klik Klik ;)

Bloggers

Website



9.9.12

Angan-angan atau Impian?



Hye semua! Annyeong ^^

Tengah-tengah duk layan FB ni sambil duk membelek-belek page on9 butik yang menjual segala macam jenis pesyen tudung, tetiba tercetus idea "GILOS" dalam benak pikiran aku. Eceh, sabar jelah baca ayat tu kan.

Actually aku memang dah lama teringin nak try buat sumthing and brandkan atas nama aku. Tapi tu lah, nak laksanakan tu memang tak semudah angan-angan kan..

Dalam kepala otak aku ni aku sangat teringin nak jual TUDUNG. Yeah tudung atau nama saintifiknya SHAWL (err bukan selendang ke? T_T) Ideanya dah ada cuma nak tunggu masa samada mampu ataupun tidak untuk direalisasikan. ahaha.

Kalau kena dengan gaya, silap2 boleh buat pendapatan tetap. Tak jadi side income dah! haha nampak tak angan-angan aku? buehehe :P

Sebelom lebih2 berangan kat tempat yang tak sesuai ni, say gudbye dulu lah.
Bye peps!

Annyeong ^_^

No comments: